יום רביעי, 18 בינואר 2017

הגשמת חלום !

נשות המקדש היקרות
 הגשמתי את החלום !
כבר שנים אני רוצה לעלות אבל כמה מניעות היו לי...
תודה רבה רבה לרבנית רבקה על ההדרכה הידענית והרגישה כל כך.

התחושות מעורבות ומעורבבות,
לפרקים התקשיתי
להכיל אותם, לפרקים התנתקתי ( שוטר העיר אותי ולי שהתנענעתי מול מקום קודש הקדשים) רוממות עם עצב (ר׳ עקיבא או החכמים),
בלבול עם שמחה עצומה...
רגעים בהם דמיינתי את השטח הגדול מוצף בעולי רגל, המולה רבה, צהלה, בלגאן לא נורמלי אבל גם סדר מופתי ובהירות. קולות אנשים לצד פעיות כבשים , בליל של ריחות  מנוגדים שיוצרים ארומה משכרת  ומרגיעה.
לצד עצב, חידלון, בושה חוסר אונים ״שכינתא בעפרא״...
עלו דמיונות של ההתרחשויות בהר: עקידת יצחק, ברכת שלמה את העם, כוהן גדול בצאתו מבית קדשי הקדשים , פרחי הכהונה שזורקים המפתחות וקופצים  למותם.
בקצור הצפה שכזאת...
לא הספקתי לסיים התפילה הבוקר ותכננתי שאעשה זאת בכותל.
כשסיימנו הגעתי לכותל,
לא הבנתי מה אני עושה שם, כל המשמעות של הכותל נגוזה לגמרי, אני צריכה להיות מעבר לקיר!

תמנה , אפרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה